Til min forbauselse oppdager jeg at egen bestilling ville blitt nærmere 1600 kr rimeligere

Av
Artikkelen er over 1 år gammel

Jan Kuvaas er mildt sagt lite fornøyd med servicen ved reisebyrået.

DEL

MeningerDette er Torp Booking.

Jeg hadde tenkt meg en tur til Vilnius og ringer for å bestille fly.  Jeg får så vite at det blir billigere å bestille fly og hotell som pakkeløsning.  Jeg får vite et beløp og sier: «Det høres bra ut.» Vær oppmerksom på at disse ordene tas som bekreftelse, og at bestillingen ikke kan gjøres om senere.

Vel, jeg tenkte at det kunne være greit å se hva en egen, separat bestilling ville beløpe seg til.

Til min forbauselse oppdager jeg at egen bestilling ville blitt nærmere 1600 kr rimeligere, med samme hotell og samme bagasje.

Jeg skriver så et brev og ber om en forklaring, men etter 4 dager: intet svar.

Så ringer jeg, og etter lang ventetid får jeg kontakt.  Men damen sier at hun dessverre har en kunde på tråden, så hun vil ringe meg opp.

Vel, jeg venter og venter.  Men tilslutt er det også slutt på tålmodigheten min, så jeg ringer opp igjen.

Da får jeg vite at nå er kontortiden slutt. (Klokken har passert 15.)

«Men ha en god dag!»

Jamen sa jeg smør!

Jeg kommer til å reise!

Skriv ditt leserbrev her «

DELTA I DEBATTEN! Vi oppfordrer leserne til å bidra med sine meninger, både på nett og i papir

Artikkeltags